Posty

Warsztaty kulturowo- językowe ze studentami fundacji EuroWeek.

Obraz
18 listopada dwoje studentów z fundacji Euroweek Ramaito Azhar z Sumatry oraz Brenda Guadelupe z Meksyku odwiedzili uczniów naszej szkoły. Ramaito poprowadził zajęcia na temat Indonezii, a Brenda zapoznawała uczniów ze swoim rodzinnym krajem - Meksykiem. Studenci zachęcili uczniw do wspólnego tańca i zabawy, a także wirtualnej podróży po swoich krajach. Dzięki taki zajęcion prowadzonym w j. angielskim nasi uczniowie podnoszą swoją motywację do nauki języków obcych, których znajomośc jest niezbędna w podróży po świecie.

Videorozmowa z uczniami ze szkoły w Kenii.

Obraz
Nasi uszniowie mieli niezwykłą okazje połączyć się ze swoimi rówieśnikami ze szkoły w Kenii. Oto fotorelacja z videorozmowy z Kenią.

Słownik historyczny w języku angielskim II wojna światowa.

Słownik historyczny w języku angielskim-II wojna światowa.

Metody aktywne w CLIL-u.

Metody aktywne w CLIL-u szkolenie dla nauczycieli.

Prezentacja dotycząca porównania dwóch krajów UK i Malty, podobieństwa i różnice.

Obraz
Prezentacja dotycząca porównania dwóch krajów UK i Malty podobieństwa i różnice. Zdjęcia plakatów dotyczących krajów anglojęzycznych:

Mobilność kadry edukacyjnej SP Dąbie. How ERASMUS+ changed our school reality

Mobilność kadry edukacyjnej w SP w Dąbiu. How ERASMUS + changed our school reality?

Działania innowacyjne "ACTive learning".

Obraz
Kadra Szkoły Podstawowej w Dąbiu wciąż podnosi swoje kwalifikacje biorąc udział w licznych szkoleniach nie tylko w kraju, ale dzięki znajomości języków obcych, również za granicą. W ramach funduszy unijnych kadra pedagogiczna z Dąbia wzięła udział w programie „Szkoła wiejska w Europie”. Dzięki pozyskanej w ramach programu wiedzy nauczyciele naszej szkoły mogli znacznie uatrakcyjnić ofertę edukacyjną na ten rok. Nauka przez gry i zabawy wprowadzana jest zajęciach świetlicowych oraz w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej . Głównym celem działań innowacyjnych jest wykorzystanie w procesie edukacyjnym metod aktywnych (opartych na działaniu ucznia) w celu zapewnienia większej i lepszej jakości przyswajanej wiedzy oraz rozbudzenia zainteresowań. Uczniowie najlepiej uczą się coś robić, gdy to robią, dlatego główną metodą pracy są tu   gry dydaktyczne. Działania innowacyjne   są oparte na starannie dobranej selekcji wszechstronnych typów gier, które pomagają budować zes...