ERASMUS+ Open Day w naszej szkole.
22 października w
naszej szkole odbył się Erasmus+ Open Day na który przybyli zaproszeni
nauczyciele języka angielskiego z terenu całej gminy Psary wraz ze swoimi uczniami oraz reprezentanci szkoły w Ciesznie.
Na gości ze szkół podstawowych z Gródkowa, Psar, Sarnowa, Strzyżowic i Cieszyna czekało
wiele atrakcji. Uczniowie wzięli aktywny udział w zajęciach prowadzonych metodą
CLIL na technice i geografii. Następnie uczestniczyli w quizie wiedzy o krajach
anglojęzycznych z nagrodami, a także w angażujących zajęciach z dramy. Uczniowie wzięli udział w konkursie międzyprzedmiotowym dotyczącym kultury geografii, historii i przyrody państw anglojęzycznych, zwłaszcza wielkiej Brytanii i Malty. Na
pamiątkę tego dnia wszyscy mieli okazję wykonać sobie wesołe i kolorowe zdjęcie w specjalnie
przygotowanej fotobudce. Nauczyciele z naszej szkoły podzielili się swoją
wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas kursów w Oxfordzie, Cambridge i na
Malcie przeprowadzając szkolenia dla gości na temat: „ Kreatywne nauczanie w
szkole podstawowej – CLIL”, ”Metody aktywne w CLIL (zintegrowane nauczanie
przedmiotowo-językowe w szkole podstawowej)”, „ Kreatywne wykorzystanie
technologii informacyjnych (ICT) na lekcjach” oraz „Innowacyjne metody i
techniki w nauczaniu j. obcych w szkole podstawowej i przedszkolu”. Koordynator projektu Katarzyna Baca zachęciła
do rozpoczęcia przygody z Erasmusem podczas szkolenia pt. „Erasmus+ KA1,
dlaczego warto i od czego zacząć, praktyczny przewodnik”. W oddziale
przedszkolnym dla zaproszonych rodziców i opiekunów odbyły się zajęcia otwarte
nt. „Gry i zabawy w j. angielskim”. Z okazji Erasmus + Open Day przygotowano wystawy
zdjęć i pamiątek dotyczące krajów w których odbywały się mobilności uczniów i
kursy dla nauczycieli: Włoch-Sycylii, Finlandii i Portugalii oraz Wielkiej
Brytanii i Malty, a także słodki poczęstunek. Wszyscy zgodnie stwierdzili, że
warto brać udział w projektach Erasmus +, które są szansą na zdobycie nowych
doświadczeń i cennej wiedzy.
Komentarze
Prześlij komentarz